Avantatge
Competitiu

El valor que marca la diferència entre èxit i fracàs.

La competitivitat i les vendes han evolucionat.

El canvi d’hàbits i necessitats evoluciona constantment. Tot progressa de la mateixa manera que aporta valor, i es venen productes a un consumidor exigent que ja no té el mateix comportament.

En termes de vendes, productes i valor diferencial, es comparen experiències amb molta facilitat. Avui en dia; a nivell industrial, majorista, minorista o de gran consum; es compra i es ven a través d’una gran quantitat d’opcions que estan en evolució i procés de millora constantment.

Estem vivint una era de grans canvis, desafiaments i oportunitats que exigeix l’actualització de la pròpia competitivitat. Existeixen importants oportunitats per les empreses amb una visió clara i emprenedora sobre la comercialització, la innovació dels seus productes i els serveis o l’enfocament comercial del seu valor afegit.

Què fem per vostè i la seva empresa a CEDEC Avantatge competitiu?

Desenvolupem tot el procés comercial. Ideem i coordinem una sèrie de capacitats comercials basades en estratègies específiques, durant l’execució d’aquest procés i en el control dels resultats de l’activitat.

Cada empresa, d’acord amb les característiques específiques del seu sector d’activitat, gaudeix dels seus factors clau, que requereixen el millor suport estratègic i operacional. A partir de les capacitats i experiència que hem acumulat en diversos entorns competitius, desenvolupem tot allò que es coordina entorn el producte, el servei, el preu, les vendes, l’execució dels equips comercials i l’anàlisi de dades i control.

A més, construïm el seu avantatge competitiu, dissenyant i portant a terme estratègies de marca i direcció comercial de valor afegit que, a la vegada, porten a l’empresa cap a un nou nivell. 

El resultat per la seva companyia és la maximització dels resultats de venda, del marge i la millora de la posició envers la competència. El major impacte és l’objectiu.

Desenvolupament Empresarial

Producte.
Servei.
Preu.
Vendes.
Comercial.
Anàlisis de dades i control.

Avantatge Competitius

Creació i implementació d’estratègia de marca i direcció comercial.

Millora de Resultats

Maximització en resultats de venda, marge i posicionament de mercat.

 

El factor comercial és un desafiament constant.

És impossible aconseguir l’èxit sense conèixer els factors de més impacte en el procés de vendes: equip comercial, comportament del client, dinàmiques sectorials, tendències de consum, estratègies innovadores de la competència o claus d’una tecnologia rupturista. Alguns d’aquests factors suposen un desafiament que requereix modificacions a l’enfocament, adaptacions, innovació i la presa de decisions de gran importància.

Sabem que, per la propietat de l’empresa, les vendes i el marge són un repte d’una rellevància vital. El nivell de competència determina l’èxit i la continuïtat del seu negoci, ja sigui per actualitzar els nivells de competitivitat o per accelerar els resultats.

L'e-commerce: una condició d'existència? 

Els llocs de comerç electrònic són instruments que donen visibilitat a les empreses, milloren la seva competitivitat i la seva eficiència. De fet, tenir una botiga en línia també impulsa les vendes a la botiga física. 

Per a tenir èxit en els negocis en línia, CEDEC també l’acompanya per a elaborar un pla de negoci en línia que tingui en compte: 
- solucions flexibles que s'adaptin al desenvolupament de la seva empresa i a les seves necessitats,
 - eines i serveis adequats, 
- personal qualificat (experts web). 

Si no té encara una plataforma de venda en línia dels seus productes i serveis, ja és temps de posar-se al dia!
 

A CEDEC identifiquem aquells factors de major impacte a la cadena de valor comercial, maximitzant tan les seves vendes com el marge.

CONTACTAR

I recordi

  1. L’activitat comercial ha de ser summament intencional. El client final sempre busca noves oportunitats.
  2. Les estratègies i accions han de ser específiques i mesurables.
  3. El procés de compra i costos operatius forma part del marge.
  4. Un bon client és un aliat estratègic pel desenvolupament del seu negoci

Subscriu-te a nostra newsletter!

Rebràs notícies mensuals sobre gestió estratègica empresarial i casos d'èxit dels nostres clients.